Aktualności

Wycieczka do Poznania

Image    Dnia 27 sierpnia dzieci z półkolonii wraz ze swoimi opiekunkami wyjechały na całodniową wycieczkę do Poznania.
Na początku zwiedziliśmy Katedrę Poznańską oraz jej podziemia, w których jak sądzą badacze historii, znajdują się grobowce pierwszych władców Polski Mieszka I i króla Bolesława Chrobrego. Widzieliśmy również relikty misy chrzcielnej, w której prawdopodobnie przyjął chrzest, pierwszy Władca Polski.
    Kolejną atrakcją tej wycieczki było zwiedzanie Starego Rynku, gdzie mieliśmy czas na zakup pamiątek. O godzinie 12.00 zebraliśmy się wszyscy przed Ratuszem, gdzie z niecierpliwością czekaliśmy na wyjście słynnych poznańskich ,,Koziołków".
    Następnie zwiedzaliśmy Poznańskie Muzeum Sztuk Użytkowych, które w dawnych czasach było siedzibą Zamku Królewskiego, gdzie zobaczyliśmy wiele eksponatów znajdujących się niegdyś w tym zamku.
    Później autokarami udaliśmy się w kierunku Palmiarni, gdzie ujrzeliśmy wiele różnych, interesujących i ciekawych roślin oraz zwierząt pochodzących z różnych zakątków świata.
Ostatnim, a zarazem najważniejszym dla dzieci punktem wycieczki był obiad w McDonald's, na który czekały z niecierpliwością.
    Wszyscy z uśmiechem na twarzy oraz cudnymi wspomnieniami wrócili do domu o godzinie 18.00.
© 2017 SP Bukówiec Górny. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Odwiedza nas 764 gości oraz 0 użytkowników.